środa, 22 maja 2013

Zapiekana jaglanka z jabłkiem

Przez jakiś czas czekałam z wrzuceniem tego przepisu, bo nie chciałam podobnych dwóch umieszczać tuż koło siebie. Dziś w końcu postanowiłam się nim z Wami podzielić, bo wyszło naprawdę pysznie!
Nie smakowała mi wersja podstawowa - ta tutaj, więc zapiekłam ją i wyszło naprawdę super. Żałowałam, że nie zrobiłam tego z całego opakowania kaszy jaglanej...

Zapiekana kasza jaglana na słodko

 

Potrzebujemy:

  • jaglanki 
  • czerwonego jabłka
  • miodu
  • cynamonu
  • śmietanki
Jabłko obieramy i  trzemy na tarce o grubych oczkach. Dodajemy do jaglanki i mieszamy. Dodajemy miodu do smaku i śmietanki - tyle, żeby dało się mieszać w miarę łatwo. Dosypujemy trochę cynamonu.
Przekładamy masę do kokilek i zakrywamy warstwą śmietany. Wierzch posypujemy cynamonem i cukrem. Zapiekamy w 180 stopniach przez 20 minut.
Uwaga, gorące, pyszne, uzależniające! :)


2 komentarze:

  1. Prosto, zdrowo, a i smacznie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak pyszna zdrowa jaglanka, w słodkiej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)