niedziela, 12 maja 2013

Galaretkowy przekładaniec

Przyznam szczerze, że nie jestem fanką galaretek, ale nowe smaki Winiary sprawiły, że postanowiłam się skusić. No bo jak sobie odmówić zielonej galaretki Mojito, lub ślicznie różowej Pink Margarita? Nie ma jak!
Postanowiłam je wykorzystać obie naraz, ale nie stracić kolorów, bo po pomieszaniu, byłyby mniej apetyczne, dlatego przełożyłam je serkiem mascarpone. Wykonanie bajecznie proste, tylko trzeba uzbroić się w cierpliwość, bo tężeje najpierw jedna, a dopiero potem druga...

Przekładaniec z galaretek


Potrzebujemy:

  • galaretki Winiary o smaku Mojito
  • galaretki Winiary o smaku Pink Margarita
  • serka mascarpone
  • cukru
Galaretki rozpuszczamy we wrzątku zgodnie z instrukcją na opakowaniu.Gdy ostygną na spód pucharków wlewamy warstwę zielonej galaretki i wkładamy do lodówki na jakieś 1,5 godziny, aż stężeje. Następnie mascarpone mieszamy z cukrem do smaku i wykładamy jego warstwę na stężałą galaretkę. Na wierzch wlewamy galaretkę różową i odstawiamy znów do lodówki aż stężeje.
Dekorujemy listkiem melisy i gotowe! Smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)