wtorek, 11 grudnia 2012

Liebster blog award

Jestem wzruszona, ponieważ zostałam nominowana przez Sandrę i Olę z bloga iPobite Gary do wzięcia udziału w zabawie Liebster blog :) To pierwsza taka nominacja, więc tym bardziej mi miło.
"Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."
 

Oto pytania dziewczyn i moje na nie odpowiedzi :)
  1. Bułka czy bagietka? To trudne pytanie, ale chyba jednak świeżutka bagietka.
  2. Ulubiony film? Hmm jest ich wiele... uwielbiam horrory i filmy animowane, ale jednego filmu chyba nie dam rady wybrać...
  3. Kawa czy herbata? Herbata, herbata, herbata. Herbaty ziołowe i smakowe!
  4. Po co założyłeś/ założyłaś bloga kulinarnego? Założyłam bloga, bo lubię gotować, a dzięki blogowi mam motywację żeby robić to jeszcze częściej i jeszcze lepiej:)
  5. Ulubiony region kulinarny? Włochy
  6. Kto jest twoim kuchennym idolem? Mimo wszystko chyba Nigella Lawson. Lubię to, że gdy ona mówi o jedzeniu to widać miłość :)
  7. Lubisz brukselkę? Nienawidzę... chyba nigdy się do niej nie przekonam
  8. Smak z dzieciństwa? Babciny rosół i kotlet mielony :)
  9. Gotujesz dla siebie czy dla kogoś? Największą radość sprawia mi gotowanie dla kogoś i świadomość, że danie temu komuś smakuje
  10. Muffiny na słodko czy na słono?Lubię te i te, ale jednak wolę te na słodko :)
  11. Szpinak najlepszy z...?Czosnkiem, czosnkiem i jeszcze raz czosnkiem. 

    Szukałam i szukałam, ale niestety nie znalazłam żadnego bloga, który nie brałby udziału w zabawie... Pozostaje mi tylko zaprosić wszystkich, którzy mają ochotę i zachęcić by odpowiedzieli na te pytania, na które odpowiedziałam ja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)