wtorek, 15 stycznia 2013

Naleśniki pełnoziarniste

Nie jestem królową naleśników i bałam się trochę smażenia ich zdrowszej wersji. Niesłusznie!
Wyszły naprawdę smaczne! Poprzedni post był długi i nie mam już na dziś więcej weny, więc zamieszczę przepis na te naleśniki bez długich wstępów.

Naleśniki pełnoziarniste


Potrzebujesz na ok 10 sztuk:

  • 2 jajka
  • 10 łyżek mąki pełnoziarnistej
  • oleju (ok 2 łyżki)
  • mleka
Mieszamy jajka, mąkę i olej. Dodajemy mleko do tego momentu aż ciasto będzie miało konsystencję gęstej śmietany.
Smażymy na bardzo gorącej patelni nie dodając już tłuszczu.


Nadzienie:


Naleśniki na zdjęciu mają farsz z warzyw meksykańskich (mrożonka) i pieczonej polędwiczki z indyka - te cudeńka zabieram jutro na uczelnię.

Na obiad za to jadłam z tymże indykiem oraz szpinakiem i odtłuszczonym serem Camembert (Turek figura).

PS: Wybaczcie mi to jak mało estetycznie prezentuje się miseczka z farszem, ale zanim wytarłam ślady sosu aparat mi padł, więc nie mogłam zrobić ładniejszych zdjęć.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)