niedziela, 20 stycznia 2013

Dietetyczna domowa wędlina

Nie wiem jak Wy, ale ja nie do końca ufam wędlinom, które kupuję w sklepie. Skład jest mało wesoły, dużo chemii, nastrzyki z wody... fuj!
Dlatego postanowiłam sama sobie upiec wędlinę, ponieważ to żadna filozofia a smak i wartości odżywcze bez porównania!
Przepis zaczerpnęłam z książki Rewolucja na talerzu, aczkolwiek go zmodyfikowałam. Można nie lubić tego programu, ale książka naprawdę jest super - przepisy są smaczne i zdrowe, a przy tym nie wymagają kosmicznego nakładu pracy, talentu i pieniędzy. Fajne jest to, że moje danie świetnie sprawdza się również na gorąco i z surówką i brązowym ryżem stworzyło świetny obiad.

Pierś z kurczaka na kanapkę lub na obiad




Potrzebne:

  • pojedyncza pierś z kurczaka
  • łyżka sosu pesto z bazylii
  • 3 duże suszone pomidory
  • przyprawy
W piersi delikatnie robimy kieszonkę wbijając nóż od szerszej strony i przecinając w stronę węższą. Wnętrze kieszonki smarujemy pesto i wkładamy suszone pomidory. Na wierzch piersi sypiemy przyprawy - ulubione zioła, sól, pieprz i zawijamy w folię aluminiową. Pieczemy 40 minut 180 stopniach.
 
 Smacznego!

1 komentarz:

  1. Od jutra zaczynam dietę, więc przepis jak najbardziej się przyda. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)