niedziela, 7 kwietnia 2013

Błyskawiczna chińszczyzna

Ostatnio naprawdę nie miałam czasu gotować ani jeść. Ale obiecuję poprawę, zwłaszcza, że wyszło Słonko i mój poziom motywacji i chęci do życia ma szansę wreszcie odbić się od dna.
Jako, że czasu raczej mi nie przybędzie, muszę myśleć w przód o posiłkach na następny dzień i przygotowywać je w jak najkrótszym czasie, jednocześnie nie korzystając z zupek chińskich i mrożonej pizzy.
Jutro mam praktyki, a jako, że nie chcę wydawać kasy na kanapkę w Subwayu postanowiłam przygotować sobie szybkie danie obiadowe :)

Chińszczyzna


Potrzebujemy:

  • makaronu ryżowego (ja użyłam garści)
  • mrożonki z warzywami azjatyckimi - bez sosu i przypraw!
  • oleju arachidowego
  • sosu sojowego
  • pasty curry
  • soli
  • przyprawy 5 smaków
Makaron przygotowujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Warzywa wrzucamy na rozgrzany olej i smażymy do miękkości. Doprawiamy sosem sojowym, pastą curry, solą i przyprawą 5 smaków. Dorzucamy na patelnię gotowy makaron i chwilę razem podsmażamy żeby smaki się przygryzły.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)