poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Lekka sałatka na lunch lub wczesną kolację

Co za piękny dzień - szkoda, że spędzony w warunkach biurowych... Niestety obowiązki trzeba wykonywać i zacisnąć zęby, gdy w oku kręci się łza, że takie Słonko mnie omija...
Na pocieszenie postanowiłam przygotować sobie sałatkę z indykiem i kiwi, ponieważ właśnie takie składniki smutno zerkały na mnie z lodówki.
Ojejku jaka ona dobra... Gdy mieszałam składniki, trochę się bałam, że będzie klapa. Niepotrzebnie! Jestem trochę zaskoczona faktem, że jest taka smaczna, ale nic tylko się cieszyć, prawda?
Dzisiaj zjadłam ją na podwieczorek, a jutro idzie ze mną na uczelnię. Chyba, że zanim wyjdę przypadkiem całą pochłonę :)

Lekka sałatka 

 

Potrzebujemy:

  • piersi z indyka, pokrojonej w kawałki i usmażonej/upieczonej z ulubionymi przyprawami
  • kiwi (u mnie 2 kiwi na 500g mięsa)
  • opakowania miksu sałat
  • garści pestek dyni
  • garści pestek słonecznika
  • sera pleśniowego, z niebieską lub srebrną pleśnią
  • pomidorków koktajlowych
  • soku z połowy cytryny
Kiwi kroimy, ser kruszymy i mieszamy wszystkie składniki razem. Mniam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)