niedziela, 11 maja 2014

Bananowo - szpinakowy smoothie

Ostatnio trochę zaniedbałam bloga, ale mam zamiar się poprawić. Zaczynam od prostego przepisu na smaczną i zdrową przekąskę, a w planach są już dwa kolejne posty, więc spodziewajcie się niebawem kolejnych wpisów :)

Zielony smoothie



Składniki:

  • duży banan
  • dwie garści świeżego szpinaku
  • łyżeczka masła orzechowego (opcja)
  • mleko sojowe/zwykłe (u mnie sojowe o smaku waniliowym)
Banana, szpinak i masło orzechowe miksujemy na gładko z mlekiem, którego dodajemy wedle uznania - ja dałam około jednej szklanki, bo lubię niezbyt gęste smoothie.
Pijemy solo, lub z orzechami, chipsami bananowymi, muesli, otrębami - co kto lubi.

Dodatek mleka waniliowego sprawia, że smoothie jest słodszy i mniej czuć posmak szpinaku. Polecam tę wersję, dla "początkujących", bo ja za pierwszym razem nie polubiłam napojów ze szpinakiem. Ten jednak naprawdę mi smakował.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)