środa, 30 lipca 2014

Najprostsze lody

To jest przepis, który może wydawać się banalny. Na pewno każdy sobie z nim poradzi, to pewne. Ale nie każdy wpada na takie proste rozwiązania, dlatego myślę, że warto dzielić się takimi pomysłami.
Ja sama też nie wymyśliłam tych lodów w 100%, bo zainspirowałam się przepisem znalezionym na Pinterest (polecam - morze inspiracji!). Następnie zaadoptowałam go do swoich potrzeb i otrzymałam lody, które w smaku przypominają lody 'Nestea" czy inne tego typu. Kojarzycie na pewno te wyciskane lody wodne. Ja kiedyś się nimi zajadałam jak tylko robiło się cieplej :)
Więc te smakują podobnie, ale skład mają o niebo lepszy :)

Lody herbaciane


Składniki:

  • 3 torebki dowolnej herbaty - możecie użyć czarnej i wtedy dodać soku z cytryny, albo weźcie ulubioną smakową, ale najpierw przyjrzyjcie się składowi. Zależy nam na zdrowszej wersji, więc weźcie taką z prawdziwymi suszonymi owocami, a nie z aromatami...
  • 600ml wrzątku
  • cukier/miód
W garnku zaparzamy herbatę z 3 torebek i 600ml wody. Słodzimy, tak aby była dla nas nieco za słodka, bo po zamrożeniu straci część słodyczy.
Gdy ostygnie przelewamy do foremek i wstawiamy na kilka godzin, lub całą noc, do zamrażalnika. Jemy mocno zmrożone.
Smacznego!


2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)