czwartek, 15 listopada 2012

Rozmarynowy kurczak Kamis

Wczoraj oprócz ciasta jadłam też obiad oczywiście, tylko nie zdążyłam zamieścić posta na jego temat.
Niestety jestem zawiedziona "Kulinarnymi Inspiracjami" firmy Kamis, więc nie będę się tutaj przesadnie zachwycać ich Rozmarynowym Kurczakiem.
Po pierwsze danie wyszło bez smaku praktycznie (dobrze, że odeszłam od przepisu i posoliłam ziemniaki, bo w ogóle byłoby niejadalne).
Po drugie cena ok 5 złotych moim zdaniem to trochę za dużo jak na tyle przypraw i przepis. Za 5 złotych mogłabym kupić co najmniej dwie torebki z przyprawami, poza tym przyprawy dołączone do przepisu, który ja wykorzystałam, to nie było nic specjalnego. Wszystkie jak się okazało miałam w domu, a ilość sama umiem oszacować na oko.
Może i pomysł dobry, ale jednak nie przekonałam się do tego i raczej nie spróbuję reszty "Inspiracji"...

Przepisu nie podaję, bo to nic specjalnego - kurczak pieczony z ziołami, ziemniakami, marchewką i fasolką szparagową żółtą. Myślę, że każdy bez problemu to zrobi. Piecze się godzinę w 180 stopniach.



Nawet nie zbliżyłam się wizualnie do ideału z opakowania... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)