poniedziałek, 9 czerwca 2014

Najprostszy deser owocowy - bez cukru!

Kochani, lato w pełni! Ja już odczułam skutki długiego leżenia na Słońcu i chwilowo najchętniej zaszyłabym się w domu, w chłodzie i z żelowymi okładami. Ale sama jestem sobie winna, więc postaram się nie marudzić tylko jakoś przeżyć :)
W upały nie bardzo chce się godzinami stać w nagrzanej kuchni, więc na wagę złota są wszelkie szybkie i proste dania i desery.
Ja zainspirowałam się deserem, który jadłam w szkole, w której uczy moja mama  (organizowali "Dzień Zdrowia" i prezentowali zdrowe przepisy).

Deser owocowo - jogurtowy


Składniki na dwie porcje:

  • banan
  • duża garść truskawek
  • pół opakowania jogurtu greckiego
Banany miksujemy i wykładamy po równo na dno naczyń, w których podamy deser. Na bananie układamy po ćwierć opakowania jogurtu. Truskawki miksujemy i wylewamy na wierzch.

Smacznego!




1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)