sobota, 17 sierpnia 2013

Aromatyczne ziemniaki pieczone w paczuszkach

Nie mam Wam dziś za wiele do opowiedzenia. Jakoś nie mam nastroju na dłuższego posta, ale mam nadzieję, że te ziemniaczki zrekompensują wszystkie braki tekstowe :)

Przepis pochodzi z magazynu Moje Gotowanie - lekko zmodyfikowany.

Ziemniaki w paczuszkach


Składniki:


Dokładnych proporcji nie podaję, bo sama robiłam na oko i zgodnie z moim gustem. Miałam ok. 600g ziemniaków na 3 osoby, 2 ząbki czosnku i pół opakowania sera.
  • Ziemniaki 
  • Opakowanie sera z pleśnią - u mnie Turkusowy
  • Czosnek
  • Rozmaryn
  • Lubczyk
  • Odrobina oliwy
Ziemniaki obieramy/szorujemy i kroimy na grube plastry. Obgotowujemy w osolonym wrzątku przez 10 minut.
Z papieru do pieczenia wycinamy spore kwadraty. Na każdym układamy porcję: ziemniaki przekładamy kawałeczkami sera, posypujemy grubo posiekanymi ziołami i delikatnie skrapiamy oliwą. Zawijamy nasze pakunki i związujemy każdy na czubku nitką.
Pieczemy w 220 stopniach przez 10 minut.

Smacznego!

P.S. NAPRAWDĘ są pyszne, to nie ściema. Koniecznie spróbujcie, albo będziecie ubożsi o wspaniałe doświadczenie smakowe :)




3 komentarze:

  1. Świetny sposób na ziemniaki - muszę wypróbować! Zapraszam do mojej akcji Warzywa psiankowate :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, zapraszam do dodawania kolejnych wpisów :) Czas jest do 10 września :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)