środa, 17 lipca 2013

Pyszna dorada pieczona w folii

Domyślam się, że nie tylko ja postanowiłam wziąć się za siebie przez wyjazdem nad morze. Takim osobom jak ja może się przydać ten przepis, ponieważ obiad proponowany przeze mnie jest bardzo lekki i zdrowy.
Wiadomo, że sama dieta nie uczyni cudu, ale warto od niej zacząć, jeść racjonalnie i znaleźć chwilę dziennie na ćwiczenia - ja staram się jak najczęściej ćwiczyć ok 30 minut dziennie z Chodakowską i robić brzuszki, a dzięki temu już widzę efekty :)
A teraz o rybie:

Pieczona dorada

 

Składniki:

  • dorada
  • łyżka posiekanego koperku
  • łyżka posiekanej natki pietruszki
  • łyżka masła
  • sól
W kieszonkę powstałą na skutek wypatroszenia ryby wkładamy masło, koperek, natkę i odrobinę solimy nasze nadzienie.
Następnie nacieramy skórę solą z obu stron i zawijamy rybę w folię aluminiową.
Pieczemy w 180 stopniach przez 30 minut.

Ja moją porcję zjadłam z gotowanymi warzywami :)

Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)