piątek, 5 lipca 2013

Smoothie/Shake malinowo - waniliowy

Ale upał! Byłam dziś na targu i muszę przyznać, że mimo wczesnej pory doszłam do domu zgrzana i wykończona. Nawet najlepsze buty są w stanie obetrzeć gdy jest powyżej 30 stopni w Słońcu...
Oczywiście nie narzekam. Lubię lato i satysfakcję gdy wykończona dotrę do domu z zakupami, bo takie na targu to sama radość. Dziś kupiłam buraczki, włoszczyznę, bób, maluteńkie ziemniaczki i młodą cebulę a także spódnicę do ziemi, bo w końcu dorwałam taką jaką zawsze chciałam mieć. I nie obchodzi mnie że z targu, a nie H&M czy innej sieciówki. Na pierwszy rzut oka nikt nie zauważy a jest piękna i idealna, i w ogóle się cieszę jak dziecko. :)
Jak upał to wiadomo - zimne napoje, lody, świeże owoce. Dlaczego, więc nie połączyć tego wszystkiego w jedno? Robi się w minutkę, a efekt super:)

Smoothie malinowo - waniliowe

 

Potrzebujesz:

  • malin
  • lodów waniliowych 
Proporcje zależą od smaku i liczby spożywających. Miksujemy lody i maliny na gładko i gotowe! A pyszne niebywale!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Anonimowych proszę o podpis :)